środa, 17 kwietnia 2013

Vintage & Fetish Show vol. 2 - the summary

Nie ukrywam - przedłużająca się zima mocno dokopała mi tego roku. Nie pamiętam bym kiedykolwiek wcześniej dreptała taką zimową doliną, ugięta ciężarem śniegu za oknem, zszarzała jak codzienna aura i wygrzewająca kości pod pierzyną gdy tylko wybijała ósma wieczorem.
Na szczęście było - minęło, dzisiejszy dzień to rozkosz, produkcja witaminy D ruszyła u mnie pełną parą i znów chce mi się żyć, muszę więc i bloga odkopać z tych mchów i porostów, które go leniwie zasnuły i nadrobić zaległości. Karygodne zaległości! Vintage & Fetish Show vol. 2 już dawno wybrzmiało, w Blue Note może jeszcze gdzieś tam skrzą się ostatnie okruszki brokatu między deskami podłogi, a na moim blogu ten wieczór wciąż przed nami...!

Narobiłam się tyle, że już nie mogę obiektywnie tego ogarnąć :). Jednakże Wasz odbiór, widzowie - był tego wieczoru bardzo pozytywny, bawiliście się świetnie, dziękuję za zatrzymywanie mnie w locie i wszystkie ciepłe słowa, które wtedy padły. Dziękuję za wszelkie deklaracje chęci pomocy oraz podpowiedzi już po imprezie. Dziękuję za domaganie się letniej edycji imprezy! :D I wreszcie - stokrotne dzięki występującym artystom, modelkom, wszystkim którzy pomagali, no i - oczywiście - mojej Waniliannie!

Aby chronologii stało się zadość - jeszcze przed imprezą gościłam na antenie TV WTK [klik żeby obejrzeć] - poznańskiej telewizji, gdzie zapraszałam na 2 marca. Wanilianna, niestety, utknęła na lotnisku i zostałam z moją tremą sam na sam :).




Nadszedł i nareszcie 2 marca 2013...

Pin Up Candy


Ava Largo


Silverrr





Batstab

fot. Przemysław Gaj

Zoe-lin & Cinnamon Girl




Pokazy sukienek Brit Style




Pokaz gorsetów Snow Black Corsets

modelka - Soki Angel

Pokaz bielizny naszego patrona głównego - Secrets in Lace




FINAŁ!




A w międzyczasie...

konferansjerskie trudy

najważniejsze, że na ogół było słychać :)

nieodłączny mój towarzysz telefon, fot. Argymir Iwicki

rozterki, fot. Argymir Iwicki


finał okiem publiczności na balkonie

Luna Braga (Batstab), ja, Wanilianna i Candy fot. Batstab

parę słów dla TV WTK

nasze zapracowane zaplecze - poznajcie mojego pomocnego brata!

Candy, Karina Lasek, bratnia dusza - Kat oraz ja, w kondycji postimprezowej

Krótki film dzięki uprzejmości VMP Selene


Relacja WTK [klik] z dnia imprezy (tak, wiem, że zaczyna się dramatycznie wyciętą klatką, wiem...)


1 komentarz:

  1. fajnie by było jakby więcej kobiet w TV występowało w czarnych nylonach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...