piątek, 4 listopada 2011

Pas do pończoch "Carrie" / Carrie garter belt

Zaprezentuję dziś kilka zdjęć z sesji z Łukaszem Królem. Głównym bohaterem tych zdjęć jest bielizna, a konkretnie, w pierwszej odsłonie - ośmiożabkowy pas do pończoch uszyty przez Marię, właścicielkę Greta Vintage Store.
Wiele razy pisałam już o tych pasach i firmie, jednak muszę po raz kolejny to powiedzieć - uwielbiam jej pasy a ten ośmiożabkowiec jest genialny. Bardzo wygodny, nie czuję go wręcz na sobie, a do tego jest przepiękny! Tym bardziej jestem zaszczycona że został nazwany moim "imieniem" i sprzedawany jest od niedawna pod nazwą "Carrie" :).

Today I present  few photos from my session with Łukasz Król. The most important element of the session is lingerie -  Greta Vintage Store garter belt with 8 suspenders in this case.
I've written about GVS so many times so far but I have to say it once again - I adore garter belts made by Maria (the owner). The one I'm wearing here is absolutely brilliant - it's comfortable and beautiful. Therefore I'm very flattered this belt got my "name" and is being sold as "Carrie" garter belt :).
I had the idea of showing lingerie on the raw white background and the images Łukasz Król made look exactly like that.









4 komentarze:

  1. Moja mama znowu się upiera, że to moje zdjęcia;-) Niepotrzebnie częstowałam ją piwem;-)
    Pięknie wyglądasz Karolino;-))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia bardzo mi się podobają, ośmiożabkowiec również. GVS ma świetną reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna, krągła pupa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Modelka pierwsza liga! Aż się chce fotografować.
    Ps.
    Pupeczka rzeczywiście doskonała.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...